Scrisoare catre Mos Craciun


Se facea intr-o dimineata din aceasta iarna, de curand, sa fiu zgribulit de gerul sosit pe (ne)asteptate, in drumul meu zilnic spre serviciu. Se facea ca, in pofida gerului de afara, sa intalnesc pe strada numai oameni care zambeau.
In fata mea, la cativa pasi, un copilas cu cateva ierni la activ, deci mititel si mult mai zgribulit decat mine, tragea de un ghiozdan cu cateva clase mai mari decat el, primit pesemne de la un Mos Craciun grabit. Cam pe atunci, cam pe cand analizam ghiozdanul, am vazut ca a scapat o bucata de hartie dichisita, impaturata frumos in patru.
Am strigat dupa el cu gandul sa ii dau biletelul insa a prins-o la goana ca speriat de bombe. Pe una din parti, cu o caligrafie deosebita scria: Draga Mos Craciun!

"Draga Mos Craciun,

am fost invatat sa ma prezint cand ma adresez cuiva, insa fiindca tu esti Mos Craciun, tu stii cine sunt eu. Astfel am trecut peste partea de inceput in care nu stiam ce sa iti scriu ca sa imi treaca emotiile si sa ajung la partea la care voiam sa ajung.
Draga Mosule, vreau sa te rog ca anul acesta sa nu imi aduci nimic in dar, insa te rog sa le aduci in schimb un cadou foarte, foarte important parintilor mei, sa le aduci sanatate!
In schimb, draga Mosule, iti pot da cateva idei geniale de cadouri de craciun, caci sunt sigur ca iti vor prinde bine, acum in prag de sarbatori cand esti asteptat de toata lumea sa vii plin de cadouri minunate. Si pentru ca vreau sa iti fac munca si mai usoara si frumoasa, draga Mosule, iti propun sa alegi dintre zecile de cadouri speciale de la iLUX si te asigur ca n-ai cum sa dai gres!
Sa iti spun un secret: pentru aceste sarbatori, iLUX s-a gandit sa incurajeze faptele bune si sa ii recompenseze pe toti cei care au intrat in spiritul Craciunului si se gandesc mai intai la ceilalti si abia apoi la ei, asa ca au organizat o super tombola in perioada 1 - 20 decembrie. La aceasta tombola, la care pot castiga unul din cele 10 premii in valoare de 4.000 lei, pot participa toate persoanele care cumpara un cadou de pe iLUX.ro
Si pentru ca aceasta sarbatoare este sansa fiecaruia de a face o fapta buna sau un gest frumos, cei care cumpara doua cadouri in perioada mai sus mentionata, primesc doua bilete de participare la tombola, respectiv doua sanse de a castiga unul din cele 10 premii puse la bataie.
Stiu ca tu esti ocupat, draga Mos Craciun, asa ca daca nu vei avea timp sa vezi cu ochii tai tragerile la sorti care vor avea loc, de luni pana vineri la orele 17:00, vei putea vedea inregistrarile pe pagina Tombolei de Craciun.

Draga Mosule, cred ca tie ti s-ar potrivi unul dintre cele mai deosebite cadouri de Craciun pentru barbati. Garantat si pe cuvant de prichindel!

Sunt sigur ca anul acesta o sa fie cel mai frumos Craciun dintre toate cate au existat pentru ca, anul acesta mai mult decat oricand, in fiecare dintre noi, odata cu sarbatorile de iarna, va renaste dorinta de a fi mai buni, de a darui si de a face bucurii!"


0 comentarii:

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur