Nea Gogu ceferistu`, ciocanu` si dom` ministru!


Cand ati fost ultima data in gara? Eu nu am fost vreodata fascinat de trenuri; de linii, recunosc. Zilele astea am asteptat un tren, aflat pe cale de disparitie fie vorba intre noi. Personal trenul, langa trei ciocanari – ceferistii aceia cu ciocane mari care fac revizia sabotilor de franare a rotilor trenului – speram sa-mi anime asteptarea.

Respectivii povesteau inflacarati despre un chef de pensionare al celui mai varstnic dintre ei, nea Gogu ii ziceau. Sceptic fata de ideea pensionarii, caci am impresia ca statul are interesul „sa te scoata din viata” mai repede decat sa te scoata la pensie, m-am bucurat sa vad ca exista si romani fericiti.
-Mah nea Gogule, zise unul mai tanar, i-a mai zi-o odata pe aia pe cand erai matale la regionala cand veni ministru`-n control, de te-a intrebat ce faci cu ciocanu` al` lung si i-ai taiat-o sec: „Dar matale ce crezi ca io stiu?”, si izbucnira toti in ras, balanganindu-se pe picioare...
Pana sa o zica si nea Gogu a venit trenul!

0 comentarii:

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur