Piggley Winks vs Nu-stiu-ce-pugilist

Ieri, am fost intrebat daca mi-a placut fantasticul meci de box al unui roman ajuns campion, nume pe care nu l-am retinut dar despre care am auzit la radio ca a stat inaintea evenimentului intr-un luxos apartament de cinci stele.

Am raspuns ca nu ma uit la box, ci la aventurile lui Piggley Winks! Ei bine, cum viata nu se invarte in jurul boxului sau fotbalului, dar nici lumea in jurul desenelor animate, raspunsul meu a fost acceptat si astfel ne-am suportat prezenta pret de cateva minute fara sa mai inventam vreun subiect de discutie.

2 comentarii:

Bianca Tămaș spunea...

Boxul si fotbalul imi par cretine, inutile si fara vreun scop anume. Doar grandomanie.
Am suparat zeci de "masculi" spunand: "Fotbalul e o prostie. 22 de oameni alergand dupa o minge"

Ciprian D. spunea...

Faptul ca nu reusim noi sa apreciem valorile fotbalului nu denota ca sunt inutile :)

Este minunat cand face fiecare ceea ce simte fara sa il deranjeze, sau sa se simta deranjat. :)
Exista atata iubire in noi, in jurul nostru, incat nimic altceva n-ar trebui sa ne preocupe mai mult, cu adevarat!

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur