Sunt exhibitionist, deci voyeur!

Exhibitionist prin execelenta, gratie retelelor sociale, Facebook, Twitter, Blogspot, Foursquare sau multor altora pe unde mai am cont, sunt scutit de a mai nara prietenilor tribulatiunile sau satisfactiile cotidiane. Cat de tare e asta?
As spune ca sunt o carte deschisa insa continutul face sa par cel mult o revista de benzi desenate.

Din urma cu mai mult timp pana in ziua de astazi, dupa ce mi-a cazut perdeaua in cap cu harnasament cu tot, spre deliciul vecinelor, doua-trei gospodine trecute, imi expun cu dezinvoltura goliciunea talpilor astfel incat orice voyeur stie cu certitudine cat port la pantof ori cat negru am sub unghie.

Daca legea compensatiei si-ar gasi aplicatibilitate si prin geamul ferestrelor mele ar trebui sa-mi surprind zilnic vecinele, gagici goale care ar iesi de sub dus si s-ar masturba lasciv. Din pacate insa, tot ce-mi este dat sa vad sunt carcase de gospodine expirate.
Ba mint, o singura data am suprins-o pe vecina de vis-a-vis, de la doi, cand a iesit pe balcon sa-si intinda prosopul insa pana sa-mi iau camera s-a imbracat ca la polul nord, declasand orice barbat care a facut armata si s-ar echipa la chibrit.

In concluzie, nu exista echivoc in ceea ce priveste pudoare romanilor insa tare sunt curios cati intaresc randurile voyeurilor si cati slabesc baricadele exhibitionistilor, desi daca stau sa ma gandesc bine stirile de la ora cinci sunt edificatoare.

3 comentarii:

((dog pet))_PH spunea...

exibicionismo demais, tira muito da sensualidade, do misterioso, do desejo da descoberta.

petbeijos...

Ciprian D. spunea...

Habar n-am ce zici dar asa o fi :)

Gigi spunea...

Cred ca te-ai uitat la prea multe filme pe Hustler Tv, nici in Occident nu-si intind rufele cum te-ai astepta tu. De etapa cu binoclul ai trecut? :)))

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur