(sunt) Cel mai tare blogger din Sibiu!

Totul incepe dupa ce inveti sa mergi, sa oracai, sa te caci pe tine far`sa te vada cineva, sa (iti) f*ti un pumn in nas, sau dupa ce (inveti sa nu) citesti Jules Verne, Saint-Exupery, etc, sau uneori cand te dai jos din copac: te incingi intr-o acerba hora in care nu trebuie sa demonstrezi decat ca (n-)ai coa*e!

Habar n-am ce s-a mai intamplat in blogosfera sibiana, intrucat in ultimul timp m-am indeletnicit cu chestiuni chintesentiale, indubitabil irelevante, motiv pentru care m-am intrebat cine se mai umfla-n pene prin blogosfera, cui i-a mai crescut mai mult, cine si-a mai tras inc-o pereche...etc.
Altfel spus, ma intrebam cine e cel mai tare blogger din Sibiu, bineinteles in afara de mine care ies din start din discutie datorita vaditei impertinente de a nu sufla in cur vreunui dinozaur, lipsind de la intalnirea spirituala cu zeii blogosferei romanesti cu nume de summit si forma de blogmeet. Asa umbla vorba, habar n-am, ca n-am fost acolo... Prin urmare eu raman cel mai (ne)simtit blogger sibian! :)

Ei bine, daca ar fi dupa mine as organiza un top sub forma de concurs sau un concurs sub forma de top din care sa rezulte cine are ceva de spus prin blogging, dar mai ales cine reuseste sa faca asta in Sibiu, insa ma tem ca fara a oferi macar o zmeura drept premiu orice efort ar fi lipsit de orice farmec.

In cele din urma, din motive de alte chestiuni chintesentiale, grele fara tagada, de natura culturala si interculturala, indubitabil irelevante, sper ca ma voi edifica cu ajutorul bloggerilor activi din blogosfera sibiana. Daca o mai fi vreunul....dar cel putin unul, pe acolo si el, exista sau se autoinventeaza :)

6 comentarii:

un blogger spunea...

foarte bine spus! esti printre putinii care pun cartile pe fata, de aia te urmaresc si recomand.

Anonim spunea...

Am si eu un blog de nisa si am idee ce inseamna sa fii bloger. Eu nu as putea face un top al blogerilor sibieni dar unul al cancanistilor da. Va prostituati intelectual si scrieti despre Nikita, Luciu sii Guta, doar pt trafic.
Pe tine te citesc constant dar uneori nu sunt de acord cu ce scri. Succes!

Unknown spunea...

ai fani, nu glumă :D

daninho spunea...

n-are cine sa se umfle in pene in blogosfera sibiena ma - noi nu suntem asa - in blogosfera sibiana curge mierea pe bloguri :))

Copila blonda spunea...

Io cred că, înainte de a începe să ne căutăm de muşchi, ar trebui să punem mâna şi să scriem. Şi-apoi să vedem câţi sunt în parcare, când ne căutăm de cel mai tare :)

Copila blonda spunea...

p.s. Ce s-a întâmplat la summit îţi putem povesti noi. N-ai ratat mare lucru

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur