(M-)am chelit!...

...si reprezinta prima chestie pe care am facut-o de buna voie si nesilit de nimeni, anul acesta. Trebuie sa ma credeti intrucat e mai mult decat patetic sa-mi fac poza cu chelia drept marturie.

Deoarece m-am pripit nitel si am anticipat gresit venirea sezonului cald, a verii, si mi-a cam inghetat scalpul la cea mai mica adiere de vant, am recurs la un gest disperat: mi-am cumparat palarie. Una cool fireste!

Motivul acestei postari este acela de a va scuti de efortul de a face dume, bancuri sau glume rasuflate pe seama cheliei sau palariei mele. Le-am auzit deja pe toate si pe cele pe care nu le-am auzit inca...eu le-am inventat.

0 comentarii:

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur