(ce faci) De 8 Martie...

...viata, cuvintele si toate lucrurile spuse si nespuse se conjuga la feminin, dar doar de 8 Martie? Gosh...ce cliseu!

Ma rog, de fapt vroiam doar sa spun doar La Multi Ani, tuturor doamnelor, domnisoarelor, cititoarelor Citadelei Sibiene, intrucat am certitudinea ca zambetul unei femei este si el un vestitor al primaverii.

Inainte de asta am mai incercat, sau am facut eforturi, sa va explic cum se vede prin ochii mei ziua de 8 Martie.
Astazi nu o voi mai face si va intreb pe voi: cum se vede prin ochii vostri ziua de 8 Martie?
Ce faceti, ce ati facut sau ce veti face de 8 Martie?

5 comentarii:

Lillee spunea...

De 8 martie? Nimic interesant, nu ma atrag petrecerile intre fete sau alte chestii de genul :) Poate o "ieseala" cu prietenii, sex masculin si feminin, asa da :)

Ada Angharad spunea...

Sarbatoresc prin munca de la 8 la 19.

nico spunea...

Ma duc la concert Iris....o daaaa

Anonim spunea...

Eu m-am bucurat de un sot desavarsit, un bebe minunat si un soare placut, dar si de munca :D .

SEISITO spunea...

Te cuento este día para mi pasó sin pena ni gloria, pero no me afecta si me doleria que mis hijos no me saludaran el dia de la madre, por suerte nunca ha pasado.
SALUDOS

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur