I have balls, but not just balls!

Acum cateva zile, intr-una dintre cele cu soare - dupa acelea lungi in care am avut bafta doar de ger, ploaie si ninsoare - m-am oprit pe o banca in parc sa fumez o tigara. Apropo, despre cat dauneaza fumatul sanatatii, si nu numai, intr-o postare viitoare!

Spuneam ca stateam pe-o banca-n parc si cum stateam eu asa s-a asezat in fata mea, pe alta banca din parc, o duduie ce aducea foarte mult cu o pitipoanca. Obisnuit fiind ca reprezentantele sexului frumos sa isi odihneasca privirea sub talia mea nu am acordat importanta privirii insistente a duduii. In fine, am terminat tigara si m-am ridicat sa plec, cand s-a apropiat de mine si mi-a spus:

- Ma scuzi, chiar nu obisnuiesc sa fac asta insa nu m-am putut abtine, cred ca ai observat ca de cand m-am asezat pe banca nu mi-am dezlipit privirea de....sliturile tale, si a rosit balbaindu-se nitel la sfarsit.
- Stai linistita, i-am raspuns eu, mi se intampla tot timpul!
- Totusi, spune-mi te rog de ce ai doua slituri? m-a intrebat cu niste ochi mari asteptand sa imi soarba cu privirea raspunsul.
- Pai domnisoara, incepui eu, am doua slituri pentru ca am...ma intelegi...doua penisuri: un penis tinny mini asa ca pentru domnisorici ca matale de la oras, sofisticate, si o zdranga invartosata in toata regula pentru băcițe din dosul stânii care stiu cum s-o apuce, daca intelegi ce vreau sa spun!
- Oh, stai linistit, ma jur ca in ciuda aparentelor...si eu sunt de la tara!
Cat de tare e aceasta intamplare intamplatoare?

4 comentarii:

Anonim spunea...

Eu cred ca asta a fost varianta romantata a povestii.
De fapt, si ea avea doua... fuste. Una micuta si stramta muult deasupra genunchiului si una larga si lunga, pentru cei de la tara. :)

nicoleta spunea...

no azi e dragobetele....nu-l rata:p

Ciprian D. spunea...

@ razvanserbu
In acest caz, daca as face un sondaj, pariu ca toti barbatii sunt de la oras :))))

Ciprian D. spunea...

@nicoleta
Super tare, daca e dragobete inseamna ca e sarbatoare; daca e sarbatoare inseamna ca mancam carne. A naibii criza si auto-rationalizare... :D

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur