CONCURS -Cel mai mare sibian din istorie - Emil CIORAN

Se spune ca cine se trezeste de dimineata, departe ajunge! Ma rog, eu ma trezesc de dimineata zilnic, cu exceptia cazurilor in care dorm pana la amiaza, si ajung mereu in acealeasi locuri, in compania acelorasi oameni deosebiti.
Ieri de pilda, trezit de dimineata am ajuns in jurul amiezii la Biblioteca Astra unde s-a desfasurat punctul culminant al campaniei 10 Mari Sibieni, si anume Gala 10 Mari Sibieni.

In cadrul acestui eveniment reprezentativ pentru cultura sibiana a fost desemnat cel mai de seama sibian al tuturor timpurilor EMIL CIORAN, personalitatea cea mai marcanta a Sibiului. Pentru aceasta a fost nevoie de sustinerea bloggerilor sibieni, care au prezentat peste 200 de personalitati ale Sibiului, dar si de sprijinul concitadinilor, peste 27.000 mii, care au ales prin vot 10 Mari Sibieni care au influentat sau marcat istoria orasului nostru.
Campania 10 Mari Sibieni s-a incheiat insa proiectul MARI SIBIENI va continua cu scopul de a ii face cunoscuti pe marii sibieni din intraga istorie a Sibiului. In spatele acestui proiect se afla Razvan Pop - razvanpop.ro, si Tudor Popa - cemerita.ro. sub patronajul Asociatiei pentru Infrumusetarea Orasului Sibiu.
In aceasta seara puteti urmari Gala 10 Mari Sibieni pe TV Eveniment cu incepere de la orele 20:00.

Citadela Sibiana va invita la concurs la care puteti castiga o carte scrisa de cel mai mare sibian Emil Cioran - Caiete partea a II a sau partea a III a, la alegere. (la prima parte tin prea mult :P).
Intrucat Cioran a fost, este si va ramane preferatul meu, pentru a castiga una din cele doua carti trebuie sa lasati intr-un comentariu (pana la orele 22:00) cugetarea/citatul din Cioran care credeti ca mi se potriveste mie.

La acest concurs poate participa si Arhi, cu sanse egale fireste, pentru a-si completa, ma rog imbogati, vorbele de duh twitteresti.
UPDATE: Cel mai mult mi se potrivesc citatele scrise de Iulia Mihai, Anna Ioni, anonim, Raluca Bucsa si Andrei.
In cele din urma la acest concurs avem doua castigatoare: Iulia Mihai - asa cum spuneam cine se scoala de dimineata departe ajunge; Iulia a castigat Caiete II de Emil Cioran.
A doua castigatoare, caci am suplimentat premiile intrucat am pus la bataie doar o carte, este Raluca Bucsa. Raluca a castigat Caiete III de Emil Cioran.

Amandoua citatele vorbesc despre mine intr-un fel sau altul. Felicitari castigatoarelor, felicitari tuturor celor care au participat.
De asemenea, multumesc tuturor celor care au participat precum si celor care urmaresc, ma rog citesc, Citadela Sibiana.
In curand vor fi si alte concursuri cu alte premii sper ca la fel de atractive.

28 comentarii:

Unknown spunea...

Şi comentariul aici?

Că dacă da... iată:

Nu eşti un psiholog bun dacă tu însuţi nu eşti un subiect de studiat, dacă materialul tău psihic nu oferă zilnic o complexitate şi un inedit care să excite curiozitatea ta continuă.

otv spunea...

"A fi sau a nu fi, nici una nici alta; Doamne fara tine sunt nebun, si cu Tine innebunesc."

Anna Ioni spunea...

Îmi este călăuză oricine-i mai nebun decât mine:))

Emil C. spunea...

Femeile sunt niste nulitati simpatice, cu cat te gandesti mai mult la ele, cu atat le intelegi mai putin.

De n-ar exista o voluptate secreta in nefericire, am duce femeile sa nasca la abator.

Anonim spunea...

"Faptul ca exist eu dovedeste ca lumea n-are nici un sens. Caci în ce fel pot gasi un sens în framîntarile unui om infinit dramatic si nefericit, pentru care totul se reduce în ultima instanta la neant si pentru care legea acestei lumi este suferinta? Daca lumea a permis un exemplar uman de tipul meu, aceasta nu poate dovedi decît ca petele pe asa-zisul soare al vietii sunt atît de mari, încît îi vor ascunde lumina, cu timpul. Sînt convins ca nu sînt absolut nimic în univers, dar simt ca singura existenta reala este a mea. Si daca as fi pus sa aleg între existenta lumii si existenta mea, as înlatura pe cealalta, împreuna cu toate luminile si legile ei, încumetîndu-ma sa planez singur în neantul absolut..."

tudor spunea...

e ora 9:30 si ai deja 5 participanti la concurs. asta confirma faptul ca sibienii au votat in cunostinta de cauza si cioran chiar este cel mai mare sibian al tuturor timpurilor.

Mariana Cazan spunea...

Buna ziua,

sunt sibianca, nu am un blog insa am apreciat initiativa tinerilor de a face "10 mari sibieni".
Dedic urmatorul citat organizatorilor "Cand viseaza omul nu se indoieste niciodata!"
Pentru cei care s-au indoit am alt citat: "Omul va disparea" era convingerea mea pana acum neclintita; intre timp mi-am schimbat parerea: omul trebuie sa dispara!

Luciana spunea...

A te mandri cu relatiile tale inseamna a recunoaste cat valorezi fara ele. - Emil Cioran

corin_a spunea...

" Muzica e refugiul sufletelor pe care le-a ranit fericirea. " - E. Cioran

a-alexandra spunea...

"Omul e un animal care se vede trăind." - Emil Cioran

un pesimist sibian spunea...

tot secretul vietii se reduce la atat: ea n-are nici un rost, fiecare din noi gaseste insa unul

Raluca Bucsa spunea...

"Să nu ai milă de tine însuţi; dacă ai iubire, cheltuieşte-o pentru ceilalţi." (comentariu pe pagina de facebook)

Cosmina spunea...

Trăiesc pentru că munţii nu râd şi viermii nu cântă.

Unknown spunea...

Inainte de a posta citatul vreau sa precizez ca sunt un cititor si fan al lui Cioran din adolescenta, iar ca artist plastic chiar acum lucram la o panza mare cu portretul lui memorial pentru o expozitie si m-am bucurat sa dau de articolul tau! Apreciez ce ai scris!

Iata citatul:

Bolnavi de speranţă, aşteptăm întruna... iar viaţa nu e decât aşteptarea devenită ipostază.

Ciprian Draghici spunea...

Analizez..... :D

Ciprian Draghici spunea...

Cel mai mult mi se potrivesc citatele scrise de Iulia Mihai, Anna Ioni, anonim, Raluca Bucsa si Andrei. :)

Nu e usor!

Ciprian Draghici spunea...

Ei bine, avem doua castigatoare: Iulia Mihai - asa cum spuneam cine se scoala de dimineata departe ajunge; Iulia a castigat Caiete II de Emil Cioran.
A doua castigatoare, desi am pus la bataie doar o carte, este Raluca Bucsa si a castigat Caiete III de Emil Cioran.

Amandoua citatele vorbesc despre mine intr-un fel sau altul.


Multumesc tuturor celor care au participat precum si celor care urmaresc Citadela Sibiana. In curand vor fi si alte concursuri, alte premii la fel de atractive.

Revin maine sa pun un update in postare caci acum sunt in deplasare :D

Ciprian Draghici spunea...

Felicitari castigatoarelor, felicitari tuturor celor care au participat.

Unknown spunea...

Mulţumesc, Ciprian :)

Ciprian D. spunea...

@ otv
a fi sau a nu fi...nu-mi spune nimic insa cel de-al doilea citat e grozav :)

Ciprian D. spunea...

@Anna Ioni
Asta mi-a placut mai ales ca l-am asociat cu un film care-mi place: Calauza - Stalker

Ciprian D. spunea...

@Emil C.
Ma mir ca nu a reactionat o femeie care sa spuna ca barbatii sunt niste porci, mitocani; cantareata aia....cum ii zice? :D

Ciprian D. spunea...

@anonim
grozav, pacat ca ai fost anonim ;)

Ciprian D. spunea...

@tudor
Eu nu m-am indoit niciodata :)

Ciprian D. spunea...

@Mariana Cazan
Impartasesc acea convingere...uneori :)

Ciprian D. spunea...

@Luciana
Primul lucru la care m-am gandit a fost sa imi amintesc cat de mult ma laud cu relatiile mele. Stau bine :P

Ciprian D. spunea...

@Shnucky
Imi place mai mult definitia lui Pascal :)

Ciprian D. spunea...

@andrei
trist...adica profund.

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur