John Ketchum - nascut pentru a face lucruri de un minut - la TEDx Sibiu

Cand am auzit prima data de John Ketchum am auzit pentru prima data de Filminute, iertata sa imi fie ignoranta.


Carevasazica daca nu a existat un Festival International de Filme de Un Minut l-a inventat John Ketchum - Filminute.
Filmul (exact filmul) de mai sus este unul dintre filmuletele de succes prezente in festival. Nu pot explica rational de ce dar pe mine m-a prins, imi place si cu certitudine voi sta aproape de acest festival. In viitor, fireste.
Pe de alta parte, marturisesc ca am o oarecare curiozitate de a-l intalni la TEDx Sibiu, de a-l asculta pe omul care a pus bazele unui festival de film, inedit, de un minut.
Fascinant! Film, nu clip, nu inregistrare, nu incropire de imagini in miscare, ci film de un minut!

4 comentarii:

Mircea Alex spunea...

Cam greu de exprimat ceva intr-un minut dar probabil aici se vede experienta in regie si inspiratia scenaristilor de a evidentia in cel mai scurt timp acel ceva.
Uite asa nu s-ar mai plictisi nimeni urmarind filmele de un minut.. :))

sibiuspot spunea...

foarte buna imdeea "Filminute"
prea putin sa poti sugera o idee complexa insa pentru ceva mai usor de digerat e ok.

Ciprian D. spunea...

@Mircea Alex
Am intrat pe siteul lor si am vazut cateva film-ulete. Genial, dar ma astept sa apara un festival al filmului de o secunda...cu slow motion. :) Poate-l fac eu :D

Ciprian D. spunea...

@ sibiuspot
As spune ca festivalul asta reprezinta chintesenta filmuletelor de pe youtube

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur