A fi barbat insarcinat este handicap?

Cine a fost macar o data la un supermarket stie care este miza gasirii unui loc bun de parcare, adica a unui loc cat mai aproape de intrare/iesire: multe ture.
Cateva ture bune am dat si noi aseara trecand pe langa locurile special amenajate pt persoanele cu handicap ori femeile insarcinate.

Erau libere pana cand un tzontzonel fara sa se sinchiseasca s-a infipt cu VW-ul lui intr-un astfel de loc. Am banuit ca trebui ca handicapul sau trebuie sa fie la mansarda dar am vrut sa fiu sigur si l-am intrebat:


- Tibi draga, nu crezi ca o persoana cu handicap sau o femeie insarcinata va aprecia mai mult decat tine locul unde ti-ai parcat masina?

Nici intr-o mie de ani nu ghiciti ce mi-a raspuns, asa ca:

- Nu vezi frate ca-s insarcinat? si mi-a fluturat o lista de cumparaturi...

2 comentarii:

Monica spunea...

:)) haios Tibi:))

Ciprian D. spunea...

haios, dar dastapt! :)))

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur