Cristina Bazavan...nu e Oana Dobre? Dar totusi vine la TEDx?

Zilele acestea vorbeam cu niste amici despre invitatii la TEDx Sibiu . As minti daca as spune ca am vorbit despre fiecare-n parte asa ca adevarul gol-golut e ca am vorbit despre cei doi pe care i-am prezentat ieri si alaltaieri si despre Cristina Bazavan.
Cel putin asa aveam impresia ca vorbim despre ea :D
Anyway, am facut vorbire despre o femeie independenta a carei voce este cunoscuta atat in mediul online-ului cat si in media scrisa si vizuala. Am intors pe toate partile stilui ei caracteristic de expunere a ideilor dupa principiile logicii si bunului simt si multe, multe, alte particularitati pana cand...am ajuns pe blogul ei, care nu era al ei. Intrucat Cristinei Bazavan nu i se potrivesc insusirile de mai sus a fost clar ca noi vorbeam de Oana Dobre.

Cristinei Bazavan i se potrivesc insusirile unei femei alintate care atunci cand se forteaza pare o femeie rationala. Ma rog, cel putin are succes, dar oare datorita efortului depus la Tabu sau pentru ca este, pur si simplu, o femeie deosebita?

Ultima data am vazut-o la W(oman) O(n) W(eb), o conferinta dedicata femeilor care se dau cu succes pe net, si din multele bazaconii cate a debitat stand picior peste picior cu atitudinea unei femei emancipate doar una mi-a atras atentia: persoanele care nu au blog nu au sanse de a fi angajate la revista Tabu; motivatia, ca daca persoana respectiva nu reuseste sa isi creeze propria audienta nu va reusi sa-si mentina/faca una la Tabu.

Asta vine ca o lovitura sub centura in virtutea discriminarii sociale; intr-o tara in care legea se respecta (pana si Bulgaria a elaborat un proiect legislativ cu referire la discriminarea de orice fel din partea jurnalistilor) ar face pana la 4 ani de puscarie pentru cutezanta discriminatorie.

La TEDx va vorbi despre zilele de agonie in care viata revistei Tabu era precara. Altfel spus, povesti incropite care in cel mai fericit caz vor starni interesul doar catorva femei.

Sincer cred ca Oana Dobre ar fi putut, intr-o maniera caracteristica, constructiva, sa vorbeasca despre dinamica vietii avand ca punct de referinta exemplul personal.

Acesta poate fi considerat drept un repros la adresa organizatorilor care s-au lasat pacaliti probabil de notoriul top national al influentatorilor din online care o plaseaza pe Cristina Bazavan pe locul 3 si pe Oana Dobre pe locul 14.

1 comentarii:

Cristina spunea...

As fi vrut sa o vad in carne si oase, poate data viitoare.

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur