All you can eat, pay as you wish! - Der Wiener Deewan!

...scria pe intrarea unui restaurant, Der Wiener Deewan, din Viena.
Va vine sa credeti sau nu chiar am mancat de era sa imi crape matele si le-am scos ochii cu doi euro daca tot m-au indemnat sa platesc cat doresc.
Tot ciolfanind noi din fiecare fel de mancare etalat ca la impinge tava ne intrebam cum naiba de rezista afacerea omului.
Oricum de-l deschidea in Romania un lucru e sigur: n-ar fi razbit bucatarii sa gateasca suficient pentru a umple matele romanilor, cat despre plata...nici nu-ncape vorba.

Deoarece si noi suntem romani din tata-n fiu, odata ce ne-am vazut cu burdihanele pline parca am devenit cam carcotasi. Ba ca tocana era prea iute, ba ca restaurantul asta sigur este finantat de vreo grupare terorista de prin Orient, ba ca parca ne-a tras si curentul si ca am stat inghesuiti de doua studente ce au plecat marcate de cat am putut ghiftui in mine (si vroiam sa iau si la pachet, ca e voie).


Una peste alta, desi stiam din researchul facut pe net in prealabil ca lumea lasa in medie cam sase euro eu am gasit de cuviinta, lol, ca ditamai ospatul nu merita platit cu mai mult de doi euroi.


Partea cea mai faina a fost ca dupa ce am platit omului acesta chiar mi-a multumit si ne-a invitat sa revenim. Din complezenta, fireste, l-am invitat in Romania sa deschida si aici un restaurant insa dupa cum radea cred ca si-a imaginat ca de face greseala...ramane si fara urechi.


Ma rog, finantat de teroristi sau nu ideea e ca daca treceti prin Viena e mare pacat sa nu incercati mancarea pakistaneza: e buna, e multa si daca aveti buca groasa poate fi gratis.
(gasiti adresa pe flyerul de deasupra)

0 comentarii:

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur