Nu sunt bineveniti in Sibiu:

Categoric am prea mult timp liber iarasi; de multa vreme urmaresc comentariile pline de...substanta ale unui oarecare Mihai-Sorin - in postarea „Laura Dobrota, baptista?” de pe Podul Minciunilor - si intr-un tarziu m-am edificat ca n-am pierdut timpul degeaba.
Acest guru al comentariilor ne lumineaza printr-un comentariu obscur in privinta tuturor atrocitatilor care se petrec in Romania, dar mai ales, plin de emfaza cretinoidiana, este foarte categoric cu persoanele dorite sau nedorite ale citadelei Sibiu:



„nu sunt bineveniti (adica sunt rau veniti, neaveniti) in Sibiu nici:
1. homoscarbosii (mai corect leproscarbosii, caci homosexualiatea e o lepra sociala)
2. masonii (indiferent de lojile din care fac parte de rit antic scotian, lojile italiene, new-yorkeze, lojile albastre elvetiene, etc)ei sunt apostoli fideli ai Satanei (ex.ovidiu chirovici) tristetea e ca exista doar litere mari si mici, ar trebui inventate si litere foarte mici pentru a scrie nume ca acestea)
3. vrajitorii,ghicitorii,mediumii,reprezentantii ocultismului in speta.
4. curvele si prostituatele de meserie, cele de lux sau cele de “traseu”- ataca nucleul de baza a familiei, ca grup social si raspandesc boli venerice si devianta comportamentala
5. procurorii, judecatorii, avocatii corupt – sunt exemple majore de decadere a rasei umane intrucat prin specificul meseriei lor au jurat credinta adevarului si dreptatii
6. politicienii perversi, al caror scop e sa obtina interese personale din
functii care reclama interese de grup, colective, sociale
7. pastorii si preotii care au colaborat cu securitatea (e vorba nu de brigazile antitero–
cinste lor- ci de aceia care incalcand juramantul de fidelitate fata de tara au protejat zeci de ani o persoana, un ajutor de pantofar incult si anti-roman) in regimul blestemat ceausit si care nu au cerut scuze in mod public propriilor enoriasi nici macar cand au fost demascati de CNSAS si expusi in media toate aceste categorii atrag blestemul Lui Dumnezeu asupra tarii de aceea ploua prea mult iar alteori deloc, si de aceea ne merge rau, din acuza lor.”

Acum eu ce sa-i spun, altceva decat: cretinule care-ti spui Mihai-Sorin, daca eu sunt homosexual, ce imi vei face? Ma arzi in Piata Mare pe rug? Dar daca sunt prostituata sau magistrat, tot un drac e, ce-mi faci frate? Ma infierezi si ma alungi din oras?

Eu nu spun acum ca trebuie sa intoarcem obrazul cand luam un pumn in mecla, insa atat timp cat nu ti-o trage nimeni pe la spate, lasa naibii in pace procurorii si preotii sau curvele si judecatorii.

2 comentarii:

Ada Angharad spunea...

pai ramane orasul cam pustiu....

Ciprian D. spunea...

mi-am adus aminte de songul ala de la Genius - In orasul trist, luminile s-au stins...bla bla bla bla :D

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur