Gogoasa guy: reclamat, controlat si amendat de O.P.C.

Pentru cei care nu isi mai amintesc de „Gogoasa buclucasa”, de „112? Politia va rog! Am fost agresat!” sau de „Subsemnatul, la politie!” reiau succint: implicat intr-o deosebita activitate de promovare a culorilor pozitive ale comunitatilor sibiene si brasovene mi s-a facut pofta de gogosi. Dupa ce am gasit cu greu o gogoserie in Brasov am fost agresat verbal, nu batut, nu omorat, de patronul gogoseriei care vindea gogosi in stare de ebrietate fara echipament de protectie sanitara a alimentului. Si era foarte selectiv cu clientela; sibienii de pilda, dupa umila lui parere, erau imputiti cu totii deoarece a avut domnia sa o afacere in Sibiu...si n-a mers.

Urmare a plangerii (ne)depusa la Politie, organele responsabile cu mentinerea ordinii si linistii publice sesizate de subsemnatul l-au amendat contraventional conform legii 61 din 1991. Basca, datorita unui simt civic extrem de dezvoltat am sesizat si alte institutii cu privire la activitatea total deplasata a patronului gogoseriei - Simigeriei - din Brasov situata pe strada George Baritiu nr. 40. Ca urmare, pana in prezent am primit raspuns favorabil doar de la
Oficiul pentru Protectia Consumatorilor.
Cel putin acestia, in comparatie cu celelalte institutii care s-au scuzat ca nu este competenta lor, mi-au raspuns chiar daca intr-un mod absolut evaziv:

Prin urmare, fata de raspunsul primit de la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor Brasov imi exprim toata consideratiunea in mod public si imi exprim recunostinta fata de activitatea desfasurata in vederea solutionarii reclamatiei pe care am depus-o.

Dincolo de asta, in calitate de jurnalist, imi asum obligatia - morala si deontologica - de a ii ruga respectuos ca in virtutea Legii 544/2001 sa imi comunice:
- data la care controlului la care nu s-a putut demonstra aspectul reclamat;
- deficientele constatate la extinderea controlului;
- cuantumul amenzii cu care operatorul economic (gogoseria situata pe strada George Baritiu nr. 40 Brasov) a fost sanctionat conform O.G.21/1992.

Solicit aceste amanunte deoarece consider ca este de importanta majora pentru opinia publica de a le fi adus la cunostinta faptul ca pe langa riscul de a fi agresati - de patronul gogoseriei mai sus mentionate – exista si alte riscuri la care acestia pot fi expusi.
Mentionez ca incidentul - pe care l-am reclamat in data de 01.07.2010 inregistrat cu nr. 1223 la O.P.C. - este de actualitate si a reprezentat un deosebit interes pentru mass-media brasoveana si sibiana, fiind relatat in numeroase ziare tiparite si online. (la cerere pot anexa copy-print-uri si link-uri cu trimitere la respectivele articole care au tratat acest subiect).


That`s the way it is!

1 comentarii:

DoarATAT spunea...

Bună Ziua !
Domnului Ciprian Drăghici !
~
Avem, n-avem "cititori", dar "temele" CIVICE ... NU au susţinere în COMENTATORI !
Aceşti cititori, doritori mai mult de "can-can" (probabil), ştiind că Blogul este "protejat" de statutul de "PAMFLET", adaugă şi dumnealor, într-o "veselie" ... partea lor de "contribuţie", făcând haz de necaz, ori descărcându-şi ofurile ! Cinste lor !
Însă, uneori, O TEMĂ SERIOASĂ, trece ... necomentată, de parcă ar fi anostă, ori NE importantă !
Îmi cer scuze, prezentând un exemplu din altă ZONĂ a ţării: http://vinca-vestea-neamţ.blogspot.com/ .
Eu personal (comentatorii MEI ... nu prea au ce comenta !) încerc SĂ MĂ IMPLIC: am oroare de "0 (zero) comentarii", la un articol al ORICĂRUI blogger !
NIMIC nu-i anost ! Orice "apariţie" are un scop, orice "ciudat" care CONTINUĂ să publice ... propriile-i păreri ... merită, din când în când susţinut, printr-un mic-micuţ comentariu !
~
ACEST ARTICOL este extrem de important ! : RESPECTUL pe care ni-l acordă ... "o gogoaşă înfuriată", este ACELAŞI cu CEL PE CARE NI-L ACORDĂ ... "un matelot înfuriat" !
Cei care NU te respectă, NU merită să fie respectaţi !
În cazul "Prestatorilor de servicii (DESERVICII !!!) GUVERNAMENTALE şi PREZIDENŢIALE" ... NOI, "populaţia" le SUNTEM O.P.C. !!!
Aceşti PUŞI DE NOI (prin VOT !)... CA SĂ NE SERVEASCĂ (!!!), au doar o singură menire: ei TREBUIE să NE SERVEASCĂ !
La cel mai înalt nivel CALITATIV ! Fie că ESTE: "o gogoaşă", fie că ESTE: un ACT normativ, sau LEGE, acestea se adresează UNUI CONSUMATOR !
În ambele "cazuri" ... consumatorul este POPORUL !
~
Cornelius,

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur