Bah....esti blogger, huh?

Exista persoane carora le face o deosebita placere sa isi povesteasca visele; dintotdeauna am considerat ca a povesti ce ai visat este la fel de impertinent ca a-ti sufla nasul si a-l ruga pe primul iesit in cale sa arunce un ochi in batista ta.

Exista persoane carora le place sa lase usa deschisa la baie, probabil, in egala masura cu numarul acelora carora le place sa se uite pe gaura cheii sau sa se "mozoleasca" in toaleta unui cinematograf sau mai rau in buda unei crasme; ma rog, ei numesc asta pub sau club, tot un drac.

Exista persoane, sub forma de strumfi, care cu un deosebit aplomb si o cizelata sobrietate isi umfla pieptul de fiecare data cand vine vorba de importanta si menirea blogului pe care o incumba in mentalitatea individului bla bla si sub forma de dizertatii explica, lungindu-se in tomuri, ca de fapt deontologic vorbind blogul nu este spatiul in care iti sufli nasul, dregi vocea, dai mozoale, te uiti pe gaura cheii ori te lasi privit sau devorat...

Ma rog, mie imi place cum se incheie orice expozitiune de acest gen caci dincolo de atitudinea de filfizon bombastic nu ramane decat un surogat de vointa, personalitate si caracter: blogul e spatiul virtual in care oricine poate lua atitudine prin prisma abilitatilor de care dispune fiecare!...si-apoi se scufunda-n paranghelii.

Epica - cu al lor last damn hit Unleashed - nu are nici o treaba cu piticii de pe creierul vreunui blogger dar suna demential. Pardon, am spus demential? Caci vroiam sa spun: d e m e n t i a l !


17 comentarii:

Unknown spunea...

Cat de faina e piesa \m/

Ciprian D. spunea...

Epica suna grozav in ultimii ani...

Mirela spunea...

E superb sunetul. Cat despre blog...hm... fiecare face cum il taie capul...

Monica spunea...

e fiarte tare melodia:)
at despre blog - fiecare isis creeaza spatul lui personal si scrie ce vrea si ce il taie capul. Trebuie sa ii respectam dorintele si alegerile. Parerea mea!

Unknown spunea...

Tin sa te anunt ca melodia asta ma bantuie . De aseara o am pe repeat :))

Ciprian D. spunea...

Nu imi spune ca "vezi" si oameni....just like in vid
:::))))))

Buhu spunea...

Hmm...Gigele, vad ca avem gusturi comune.
DEMENTIAL, intr-adevar!

angela tocilă spunea...

asta vis-a-vis de cei cărora nu le place ce le comentezi şi vin cu revolta-n băţ: nu mai veni pe blogul meu!
La fel de copilăresc ca şi cum ai da anunţ la mica publicitate şi te-ai revolta pe cei care te sună.

Ciprian D. spunea...

@Monica Olteanu
Dar daca suntem prea toleranti....extrem de toleranti...la ce sa ne asteptam in schimb? La norme? De care?

Ciprian D. spunea...

@Buhu
Ma bate gandul sa bat drumul pana la greci in luna mai sa-i vad! :D

Ciprian D. spunea...

@Angela
Pai da....sa ne luam jucariile...
::)))

Va vine sa credeti ca s-au scris carti despre cum trebuie facuta bloguiala ca la carte?
Deontologii astia....

Unknown spunea...

Epica.
Uite unde se ascundea roacăru :)

Ciprian D. spunea...

@keltoighost
Stai ca nu ai vazut nimic inca; la ARTmania imi lipsesc tatuaje si ma dau cu ruji si dorm in bocanci (defect profesional)

Daca puneai link la toate trupele din ""cant sub dus...asta era super tare, si fain pe deasupra. 90% avem gusturi comune

Unknown spunea...

Mi-a fost lene rău, să pun link-uri. Apoi chiar dificil. Nu m-aş fi putut hotărî ce melodie să aleg de la trupa x, aş fi ajuns să mă cert iremediabil cu mine şi nu ar fi fost ok.
Dar uite, că mai există şi oameni ca Măria Ta, care au gusturi comune-nu au nevoie de link.
Ceilalţi, să caute.

buhu spunea...

Sonisphere în vară în România, nume grele, nu vine Epica...dar vin trupe de exceptie.
Știai ca vine si Ronnie James Dio?

Autumn spunea...

Prea tare piesa, de fapt Epica are melodii "dementiale"(ca sa citez cuvantul).

Autumn spunea...

Gata, te-am add in blogroll-ul meu.

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur