Cum ne imbracam vara asta? I

Datorita poli calificarilor mele, printre care si aceea de designer de imbracaminte, in pofida faptului ca nu am profesat si in virtutea faptului ca sunt inzestrat cu simt estetic si bun gust, voi atinge succint capitolul „toalele din vara asta”.

Cu totii ne pricepem sa ne imbracam caci altfel am sta in casa. Conteaza foarte mult felul in care aparem in fata celorlalti si desi nu haina il face pe om ea il reprezinta. Vestimentatia a stat dintotdeauna la baza etichetarii personalitatii individului.

Bine, bine, dar cum ne imbracam? Tinuta de baza dar in acelasi timp cea mai comoda si decenta este jeans si tshirt(muream daca spuneam blugi si tricou). Plecand de la aceasta tinuta, toate derivarile progresive sau regresive se scalda in ridicol sau sublim.

Ce intra in sfera ridicolului in materie de tinute vestimentare? In primul rand pantalonii scurti. Pantalonii scurti au o singura destinatie, precisa, aceea de a oferi libertate de miscare in cadrul activitatilor sportive, sau aferente sportului.
Ca urmare e de-a dreptul patetic sa iesi la promenada sau sa mergi la job in pantaloni scurti. Cel putin eu nu o sa inteleg niciodata ca vrei doar sa te simti in largul tau, ci mai degraba ca n-ai pic de respect pentru mine care din respect pentru ceilalti suport sa ma coc in blugi.
Cu atat mai jalnic este sa mergi in vizita purtand pantaloni scurti. Cine ma viziteaza in pantaloni scurti ma va gasi in pijamaua ponosita rupta la spate.
Pantaloni scurti in club reprezinta un compromis pentru ramane cu bani pentru a sorbi un suc in zgomoteca; parerea mea este ca cei care poarta pantaloni scurti in club nu au avut bani suficienti ca sa isi cumpere o pereche de pantaloni lungi.

Deformarile plastice, „denaturarile genetice” ale pantalonilor scurti se prezinta sub forma pantalonilor scurti bussinnes – din material de stofa cu dunga pe mijloc si curea -; pantaloni scurti gen chilot, boxer sau tanga – cu incapatanare ies din sfera lenjeriei intime datorita unor caractere ce se regasesc in atlasul de mitocanie urbana. Tot in aceasta categorie a deformarilor plastice in materie de imbracaminte intra acei pantaloni scurti purtati in conjuncturi total nepotrivite, adica altele decat cele conforme cu destinatia initiala, si se prezinta in cele mai felurite forme.

10 comentarii:

Lucylle spunea...

Urmează şi o partea a doua la acest post sau nu am văzut eu bine în titlu?
Ai foarte mare dreptate cu privire la moda pantalonilor scurţi. Cel puţin în privinţa purtării lor de către bărbaţi. Eu nu pot pantaloni scurţi din simpla gândire că prefer să-mi investesc banii în ceva nu sezonier.
Dar, şi vara asta vei vedea persoane-n pantaloni scurţi cam peste tot. Nu ştiu dacă şi la locul de muncă. Depinde de locul de muncă.
Nu mă încântă să văd vara la tresare o asemenea vestimentaţie, nici măcar pentru scuza că "e mai comod". Asta ar însemna să ies şi eu în ceva comod şi asta ar fi cămaşa de noapte demnă de Secretele Victoriei.
Mulţi vor fi comozi şi vara asta. Sunt sigură.
Numai bine.
Luciana.

roxalinaღ spunea...

* Total de acord la faza cu pantalonii scurti..chiar daca ei vor continua sa aibe aceiasi vestimentatie si vara asta .. considerand ca asa e la moda sau daca are pretenu X..ce?! eu nu-mi permit?sau mie nu-mi sta bine?
>:D<.

Ciprian D. spunea...

Luciana, suntem comozi prin definitie! :)
Pantalonii scurti au deschis seria postarilor etichetate "toale gigelistice"; saptamana viitoare, respectiv vineri, voi vorbi despre tenisi.
Cred ca multi ar prefera camasile de noapte de care vorbesti :P

Cele bune!

Lala spunea...

Gigele....daaa'....la vara la mare ne lasi sa ne imbracam noi fetele in pantaloni scurti? :)
Mai este un posibil motiv pentru care se poarta acest obiect vestimentar: vara e bine ca pielea sa respire. O sufocam iarna cu ciorapi (noi fetele) si cu pantaloni (si noi fetele si voi baietii) si vara (comozi, asa cum corect ne-ai definit si tu) mai vrem sa mai respiram prin cat mai multi pori posibil.
De acord cu tine insa ca uneori contextul in care ii porti... face o maaaare diferenta. De educatie in primul rand.
Hai ne vedem la vara la mare. Eu o sa am pantaloni scurti :D
PS: Abia astept sa vad ce zici de "potriveala" tenisilor cu posetele de dama ;;)

Lucylle spunea...

De asta mi-era teamă să aud. Că sunteţi comozi [să nu zic de cămaşa de noapte]. Sincer îţi zic că până vara trecută nu prea am acordat prea atenţie pantalonilor scurţi. Dar, mă aflam într-o tineri seara la o terasă cu un amic şi apare şi "prinţul meu" în pantaloni scurţi. Din aceia cu flori mari deasupra genunchiului largi de încăpeam şi eu pe lângă el. Era ca nuca-n perete. A fost un dublu şoc. El m-a văzut acolo, eu eram uimită că a apărut ca... tocmai după maidan unde a jucat o miuţă.
Vă înţeleg că vă coaceţi dar, cum ai zis şi tu în post, nu haina îl face pe om. Dar, îl mai face uneori.
Zici că urmează teneşi? :)) foarte tare. Abia aştept. Am să-ţi spun atunci ce am făcut în liceu o perioadă lungă de timp :)
numai bine.
luciana

Lucian spunea...

niste pantaloni "trei sfert" rezonabili cu mocasini nu strica vara la terasa :)

Ciprian D. spunea...

:) da Lala, contextul e problema; pe plaja nu ne coacem in blugi ci ne coacem doar printre pet-uri :)

Luciana am ras cu lacrimi; auzi:"apare şi "prinţul meu" în pantaloni scurţi. Din aceia cu flori mari deasupra genunchiului largi de încăpeam şi eu pe lângă el." Parca vad scena:)))

diana spunea...

n-am multe de zis, doar ca uneori pantalonii scurti (mai ales aia cu multe floricele)sunt penibili

diana spunea...

nu am multe de spus, doar ca pantalonii scurti (mai ales cei cu multe floricele purtati d unii barbati) sunt penibili

Miha spunea...

Nu sunt si n-am fost niciodata adepta pantalonilor scurti(excluzand momentele copilariei,ca na)si asta pt ca am picioarele lungi si subtiri si nu pot decat sa scot in evidenta defectele mele,purtand pantaloni scurti..
Cat despre barbati in pantaloni scurti,"trei sfert"..ce pot spune..majoritatea amicilor mei se imbraca sport incluzand genul asta de pantaloni..dar trebuie sa recunosc ca ma feresc de cei care se imbraca cu floricele si diverse chestii care ma duc cu gandul la efeminati si daca nu am de ales fac misto de ei vreo doua pana se duc sa se schimbe:p...
Astept partea a doua a postului:d

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur