Targul National de Imbracaminte Incaltaminte CONFINTEX 2mii9

Cand aude romanul de targ de toale, si mai e si vreme frumoasa afara, acolo e de el. Cu bani potriviti in buzunare, am fost la Targul National de Imbracaminte Incaltaminte Confintex. Ne asteptam sa gasim preturi asemanatoare unicului targ pe gustul nostru: Targul producatorilor de imbracaminte-incaltaminte, care are loc toamna.

Dupa ce am dat o tura completa am constatat ca aproape toata marfa expusa era nepretuita, adica fara pret. Astfel daca te interesa ceva era inevitabil dialogul cu vanzatorii care, fie vorba intre noi, habar n-aveau sa isi vanda produsele.
Singurul lucru care nu costa nimic a fost si de aceasta data proba la cabina, in rest totul era pe bani, caci nu-i asa: „...si lumina costa!” se scuza o duduie.

Am fost dezamagit de gama deloc variata a articolelor de imbracaminte-incaltaminte. Parca target-ul comerciantilor ar fi fost manelarii, cocalarii si pitipoancele. Bine, nu e ceva gresit in asta, dar tot frustrant e.

Am intalnit totusi cateva standuri dragute, printre care unul de incaltaminte, de unde Iubi Iubi si-a achizitionat niste sandalute extrem de dragute (daca nu mentionam asta ar fi fost vai de mine ) iar altul care mi-a atras atentia prezenta niste camasi barbatesti deosebite prin croi, culoare si material. Mai mult, am fost tratati cu profesionalism si respect, motiv pentru care va recomand cu caldura adresa unde ii puteti vizita.
Ii mai asteptam, pe unii!

1 comentarii:

nol spunea...

La noi în Reșița vin ungurii..

foarte tare marfa!
și ieftină!

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur