Abuz: pub, happy hour –> 3 plus 1 gratis!


Ne-norocitii au fost amenintati cu evacuarea!


Cu treaba nimeresc in spatele unui bloc(blocul 3 sau 5, inainte de sensul giratoriu, colt cu Teclu) de pe strada Constitutiei. La poalele acestuia, stupoare: intr-o anexa destinata probabil pubelelor de gunoi, domicileaza cineva.
In cativa metri patrati, nu mai mult de 5, cel sau cei care locuiesc acolo si-au amenajat o mica bucatarioara, un dormitor de carton si o baie suspendata. Cateva borcane pline cu bunataturi pentru iarna, asezate frumos pe o masuta, acoperite cu ziare; cateva cutii de carton asezate pe jos; graffiti in loc de tablouri si cateva poze(ce aminteau de alte vremuri probabil) de familie grupate in jurul instrumentelor pentru igiena personala atarnate undeva mai sus in apropierea unei oglinzi, completau decorul. In rest... un ceas de perete, garderoba inghesuita intr-un colt, si undeva, un radio-casetofon, cred, urla din toti bojocii ca: „momentan imi merge bine...”
Mi-am permis sa ma invart nitel prin curtea lor interioara pentru a face cateva fotografii, timp in care apare un locatar interesat daca voi mediatiza „abuzul” pe care l-am descris. Acesta imi marturiseste voit ca vara circul este mai mare, deoarece gospodaria acelor ne-norociti se extinde pe toata suprafata din fata blocului. Am mai aflat ca s-au facut plangeri, s-au facut constatari, ba chiar ca autoritatile au vrut sa aplice amenzi si au amenintat cu”evacuarea”. Insa masuri pentru a rezolva problema locativa a nevoiasilor...nici vorba! No comment!



0 comentarii:

Copyright © C i t a d e l a. . .S i b i a n ă - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur